Evet gebe okulu çok gerekli birşey özellikle ilk bebeğinizse mutlaka katılmanızı tavsiye ederim ben 17 haftalıkken gitmiştim. Orda hamile platesi egzersizler, psikolog danışmanlığı, doğuma hazırlık süreci ve daha bi çok konu hakkında bilgi veriliyor. Eğitime katılırsanız gebelik sertifikası da veriyorlar.