Abi bunun idealini siz değil yalnızca Allah bilir. Herkesin sınavı kaldırabileceği şekilde ayrı ayrı tasarlanmıştır. Boşuna tartışıyorsunuz. 😂
Ben okul öncesi öğretmeniyim. Yıllardır 20 çocuğa her gün analık ve öğretmenlik yapıyorum ama kendi çocuğuma gençken bakamayacaktım belki. Veya erken evlenseydim şuanki kadar olgun olamayacak ve evliliğe katlanamayıp kötü bir evlilik yönetecektim belki.
Allah 28 yaşında nikah, 30 yaşında evlat nasip ediyorsa benim için en doğru zamanlar bunlardır.
Bir başkası için 37 yaşında nikah, 40 yaşında evlat en doğru zaman olabilir. 52 yaşında sağlıklı ikizleri olan ablayı okuduk geçen ay haberlerde.
Allah isterse her şey mümkün. Allah istemezse de hiçbir şey…
O yüzden kerameti kendinizde aramayı bırakın, çevrenizi eleştirmeyin ve saygı duyun lütfen. 😘