Zehra271 korkma korktukca kendini kasarsin.dogumda en iyisi relax olup.olumlu dusunmen ben 4 doğum yaptim hic bir zaman video izlemedim psikolojin.bozulur ve korkarsin inan Allah yardim.ediyor unutma her.zorluktan.sonra bir ferahlik vardir ve mis kokulu bir melek kucagina gelecek onu dusun sadece