petronix Gkcnr 39+4 aniden suyumun gelmesiyle sezeryan oldum. Tabi suni sancı aldım açılmam olmadı onun için ameliyat şuan 2. Kızımı bekliyorum 35 haftalık oldum buda sezeryan olacak daha gün almadım siz kaç haftalıksınız?
Ozgekiz Gkcnr 37+2 vajinal 👌🏻 bu bebeğim Sezaryen planlanıyor, o sebeple ilkini de keşke sezaryen yapsaydım dediğim oluyor…
Gkcnr petronix 37+1 deyim doktor ilk doğumun olduğu için 10 gün geç doğurursun dedi 🫠 sezeryanları 40a kadar bekletmiyolarmış sanırım değil mi
petronix Gkcnr Yok ikinci Sezeryanı 40 a kadar bekletmiyolar 39+ içinde alıyorlar en geç ama ilkse ve normal doğumda 41 e kadar da bekleten var
sakinim_tmm İlk doğum 38+2 rüya gibi vajinal bir dogumdu. İkincisi 36 hafta kabus gibi bir sezeryandi. 3. Nasipse Ssvd planlıyoruz
Talentedmom Gkcnr ilk doğum 39+2 sezeryan oldu tersti ve suyum bitmişti mecburen acil sezeryan olmuştum