Sahra25 bol bol hareket et, merdiven inip çık, bir ayak yolda bir ayak kaldırımda aksayarak yürüme yap. Birde youtubeda haftalara göre hareketler var onları uygula. Açılma arttıkça sancı brlli eder kendini. Acı eşiğin yüksek belki de ondan dolayı sancı hissetmiyorsun. Zaten 1 cm açıklık öyle bir ağrı yapmaz 4 cm ve fazlası sancı hissettirir. Bizde bugün kontrole gittik çatı muayenesi yapılmadı nstde sancı çıkmadı. 38+4 haftalık olduk. Her yolu deniyorum artık 🥹 iyice ağırlaştığımı hissediyorum bir dr 3 gündür ayaklarım şişiyor çok rahatsız oluyorum. Sağlıcakla kavuşmak nasip olsun hepimize 🤲🏼🌸