2cocuk2kopek
Hayırlı olsun bebeğiniz , gecmıs olsun
Zorunlu sezaryen mi oldunuz ? Sancılarla normal doğum olmadı mı ? Onu merak ettim , 2. Sezaryen mi ?
Bende suan 33 üm 100 ü gören sancılarım var ciğer geliştirici oldum yarın yine olucam. Sancı önleyici nidilat adalat vs vermedi dr çıkınca aklıma geldi sormadım yoğun geçti muayene . Vajinal muayene oldum Açıklık yapmamış bu sancılar . Takipteyiz bakalım ıns 36 yı görürüm sizin gibi