2cocuk2kopek 31 den beri sancılarım vardı ilaç kullanıyordum . Perşembe günü kontrolde sancılar 100 ü geçmişti bugünki kontrolde tamamen düzenli olunca sezaryenle alındı . Spinal oldum küveze girmedik . Detaylı doğum hikayesi yazarım toparlayınca 🥰
Busrabzkrt 2cocuk2kopek maşallah ciğer geliştirici iğne vurulmuşmuydunuz bebeğiniz kaç kilo doğdu benimde 33. Haftadan beri erken doğum riskim var şuan 36+5 haftalığım çok korkuyorum şuan olursa kuveze girer felan diye normalde 14 Ağustosda sezeryan olacağım
petronix 2cocuk2kopek Gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün sancıları hissettiğinizde nasıldı adet ağrısı gibi mi? Nasıl oluyor sancı benimde kaç gündür sancım var ama sık değil 2. Olmasına rağmen unutmuşum ilkini 35 haftalık oldum
_sekerportakali Busrabzkrt 36+6 da doğurdum küvöze girmedi ciğer geliştirici d evurmadık hiç bir şey olmaz korkmayın artık dogsada sağlıklı olur Allah’ın izniyle
penbe_karisi Maşallah Allah analı babalı büyütsün sağlıkla büyütün inşallah 😍😍😍 darısı bizeee olsun inşallah
Busrabzkrt 2cocuk2kopek maşallah kilosu güzelmiş benimki şuan 2.790 Gr 3 e ulaşsaydık en azından 37+0 ı görseydim biraz daha rahat olucam
Selim_Alparslan 2cocuk2kopek Bizde 34 oluyoruz kuzum benimde sancılar ve kasilma başladı ayyy korktum bende şimdi ya 🥰🤭 Allah bağışlasın gözün aydın darısı bizlere inşallah 🥰🌺😊