FatmaZehra06 @Eylulshn erken gebelık testı yap canım Kesın çıkar Benım 6. Gün çıktı silik bı sekılde Senın daha net çıkar
FatmaZehra06 @Eylulshn 4 kez tüp bebek yaptırdım hepsınde 7. Gün test yaptım gerçekten çıktıysa tuttu çıkmadıysa negatıf oldu Benı Hıc yanıltmadı
FatmaZehra06 @Eylulshn yarın olmazsa bir gün ögreneceksın canım rabbim korktuğuna uğratmaz ınsallah olumlu düşün olumlu olsun hayırlısıyla
yildizz13 FatmaZehra06 ben donmus embriyo transferi oldum şuan 32+3 haftalık hamileyim. 2.hamileligim rahim dinlendiği için daha iyi dedi doktor.
FatmaZehra06 @Eylulshn yaaa 🥰çok mutlu oldum normal sılık çıkması canım normal test mı erken gebelık mı yaptın resım yükleye tıkla ordan yuklersın canım
FatmaZehra06 @Eylulshn tabı zaten doktor yarın verdıgınde 2 gün sonra tekrar ver der ben 3 kez verdım ıkı gün arayla sonra ıstemedı bı de Progesteron degerıne de baktır derım
FatmaZehra06 @Eylulshn olsun yıne de sana güzel bı moral olmuştur görmek güzel düşün güzel olsun canım ınsallah hayırlısıyla sağlıklı bı gebelık gecırırız 🥰💗🌸
FatmaZehra06 @Eylulshn bız elımızden gelenı yapıp Rabbıme sığınacağız dua edecegız canım ınsallah olmaz kötü düşünme gerçekten ınsan Neyı cagırıyorsa kendıne onu yaşıyor ben bu tedavımde Hıc olumsuz dusunceye kapılmadım sende öyle yap bence
FatmaZehra06 @Eylulshn aslında bugün de test verebılırsın 2 gün sonra test gününde tekrar verırsın artısı da görmüş olursun