minikari aslinda en iyisi yavas yavas almak ama biz bir onceki bebegimizi kaybettim heveslenmistik olmadi esim de hemen almayalim dedi sonrasinda okullar kapandi tatile gittik fln derken koye geldim koye de gelince donmem vs. 30. Haftaya denk geliyor zorlaniyorum ama şöyle ki fazla ayak ustu kalayim mesela belim agriyor yatmak istiyorum o yuzden erken haftalarda yavas yavas almak iyi oluyor. 🌹 Ama aklimda şu var gittigimde bir avm de 2 mağazadan herseyi alir tik tik cikarim diye dusunuyorum inşallah gezmeyi dusunmuyorum