Kbrkbr34 Doktor bebeğin başı doğum kanalına yakın. Ama plesantanda aşağıda dedi. Kanaman falan oldu mu dedi. Hayır dedim. Tahmini kapatıyor vs demedi. Bebekle Yanyana duruyor yani. Normalde üstte olması lazımmış. Bu büyük bi risk mi ?
Gkcnr Kbrkbr34 erken doğum riski diye okumuştum bi de rahim ağzını kapatırsa sezeryan oluyormuş direkt ama zamanla yukarı çıkanlar da olmuş canım
Kbrkbr34 Gkcnr uzun zamandır böyle. İki doktordan da takipliyim aslında. Birisi hiç böyle şeylerden bahsetmiyor. Özeldeki doktorum söyledi bunu da bana . 35 haftalığım