ctctct yok valla rahim sımsıkı dedi gecen hafta doktor pek ümidim yok 😅 o yuzden
Fitil atarız dedi gevsetmek için olmadı suni istersen sezeryan dedi bende araştırdım araştırdım kafam karıştı işe yaramayan insanlarda var cunku güzel şeyler okumadım , bende sezeryana karar verdim o kadar acı cekip sezeryana dönmek beni daha cok yıpratır diye💆🏻♀️