iremzeyneep Kızlar selam cuma günü beta 80 ile öğrendik, dün kan verdim 120 çıktı tam 2 katı değil 1,5 kat artmış oluyor bu şekilde başta yavaş artıp sonra hızlanan oldu mu
iremzeyneep anaolacak tam %60 olmuyor o yüzden sordum bu şekilde olup sonradan güzel sağlıklı ilerleyen var mı diye
Mihrasina_ iremzeyneep korkmayın yükselir inşAllah her bebeğim gelişimi farklı oluyor 2 gün sonra aynı saatlerde bir daha verin inşAllah 2 katı artar
iremzeyneep Mihrasina_ inşallah evet yarın kan vereceğim250 leri görürüm umarım dua ederseniz çok sevinirim ❤️❤️
Melisssa3 Bende cuma günü 148le öğrendim dün kan verdim tekrar 257ye çıkmış bugün doktorumla görüştüm yarın tekrar kan vermemi istedi tedirgin oldum
iremzeyneep Melisssa3 sizi cok iyi anlıyorum bende tedirgin oluyorum ama bu da iyi değil o yüzden kalbimizi ferah tutalım
Melisssa3 iremzeyneep benimde bugün verdiğim kan sonucum 629 çıktı🥰🥰 sağlıkla kavuşalım bebeklerimize🙏🏻
mevamam Merhaba benim de çarşamba günü beta 93 çıktı sağlık ocağında doktora haftaya gitmeyi düşünüyorum gitmişken kalp atışını da duyayım diye şu an 4+6 haftalık son adet tarihime göre . Sizce tekrar sağlık ocağına gidip kan vermelimiyim ?