ani sezaryen alınmasaydım benimde planlı olacaktı yine aynı seyleri yasayacagımı düsündüğüm icin yazıyorum ,, önce kan aldılar hızlıca evrakları imzalattılar üstünüzde takı vs olmasın her seyi alıyolar ameliyathaneye aldılar olacakları söylediler yarım uyuşturuldum ve gerçekten belimden vurulan iğneyi hiç hissetmedim kolumdan açılan damar yolu daha cok canımı yaktı uzandım sonra bacaklarıma sıcaklık geldi bi şeyleri hissettim çekiştirmeler vs ama canım hiç acımadı çok kısa bir süre sonra oğlumun sesini duydum oglumun ilk kontrolü yapılırken banada dikiş attılar muhtemelen önce oğlum 20 dakika sonra odaya bende çıktım 6-8 saat sonra ilk yürüyüşü yaptım yürürken direkt karşıya bak yere bakarsan miden bulanabilir başın döner ve yanına kahve almanı öneririm baş ağrısını engelliyor sağlıkla kavuşun inşallah evladınla🥰