ayseel Henüz 4-5 haftalık hamileyim 3-4 gündür mide bulantısından geberiyorum bir şey yiyemiyorum ve yiyebildiklerimi de çıkarıyorum midem çok kötü ne iyi gelir nasıl geçer ne zaman geçecek bu 🥹
visnelicheescake ayseel İlk 3 ay çekiliyorum 3 aydan sonra kesiliyor bebek canlanana kadar ve özellikle kalp atışları başladığı zaman oluyor doktora prilam yazdırabilirsiniz mide bulantısı ilacı tuzlu çubuk kraker beyaz leblebi tarzı da tüketebilirsiniz
Yazmelegi_ ayseel prilam kızımda fayda etmisti bunda etmedi doktorum da prizin yazdı o birazcık fayda etti. Mutlaka söyleyin ilaç yazar
Yarenkocaak ayseel prilam ilaç iyi geliyor ve Zencefil çayı çok iyi geldi bana tavsiye ederim. Çok geçmiş olsun inşAllah toparlanırsınız.
aylin_a ayseel yok ilk üç ayda kullanmayın. Doktorunuza danışın Prilam yazar , prilamın faydası olmazsa 9uncu haftadan sonra farklı bir ilaç verebilir
Mrsz ayseel metpamid B sınıfı hamilelikte kullananlar var benim doktorum da yazdı ama ben de o işe yaramadı. Zaten normal zamanda da midem bulanırken iyi gelmiyordu o ilaç.Prilam keserse şanslısın gebelikte en güvenilir ilaç o
hemi Bende bulantilar 6 ci haftadan basladi simdi 10 cu haftadayim hala devam ediyo doktorume danisdim ilac yazdi ama oda pek bi ise yaramiyo en cok sabahlari kotu oluyo
1202 vanilya_kokusu evet canim kan kusuyorum artik onun icin yatirdilar hic bi wey yiyip icemiyorum da serum falan bagliyolar
vanilya_kokusu 1202 ay inşallah geçer ya çok zor bende kusuyorum çok 😓 bugün sonunda yere çöküp ağladım iki saat 😥geçmemesi çok zor 10 gündür başlamış zayıfladım mahf etti beni😔
ayseel 1202 çok çok geçmiş olsun inşallah bir an önce toparlar sağlıkla kavuşursunuz evladınızla Allah da kimseyi o duruma düşürmesin 🙏🏻❤️
ayseel vanilya_kokusu bende oturup ağladım en sonunda daha 5 haftalık ve uzun bi sure var önümde bir deri bir kemik kalacağım bu gidişle 🥹
1202 vanilya_kokusu yox canim bundan once 4 bebegimi kaybettim Allahim bunu bana bagişlasin kan kusmaya bile raziyim😢