Rmak1100 Doğum parası tam olarak nereye yatıyor ? Ne zaman yatıyor ? Bilgisi olan yazabilir mi rica etsem
panikprenses Rmak1100 halkbankasindan tc ile aliniyormus aile ve sosyal hizmetler oyle soyledi benim merak ettigim sey emzirme odenegi alanlar bilgilendirebilir mi?
panikprenses Rmak1100 her ay mi yatiyor yoksa tek seferlik mi ve nasil basvuruluyor ne zaman donus oluyor
Rmak1100 panikprenses başvuru olmuyor nasıl olduğunu bilmiyorum ama direk eşimin hesabına yattı ben çalışmadığım için sanırım ona yattı
prensesannesi611 panikprenses canım doğum yapınca kayıt sırasında sigorralı kimse süt parası ona yatar 1 hafta içinde hesabına yattı eşimin diğerine de başvurdum e devlet üzerinden 1 ay içinde yattı
panikprenses prensesannesi611 banka hesap hareketlerinden anlicaz o zaman cunku dogum yapali 22 gun oldu dedigin gibiyse cokta yatmistir sut parasi