Zercan Kalı ve Nuriye Duras’a gitmenizi tavsiye etmiyorum hanımlar. Ben ikisine de gittim ikiz gebeliğimin biri sonlanmıştı ilk aylarda ve ikisi de anlayamadı. Devlette genç bir doktor olan Ahmet Karabulut anladı şu anda da kendisine gidiyorum. Çiğdem Arslan devlette çok öneriliyor fakat soğuk biri kendisi ne tahlil ne başka bir şey istemiyor. Hastası da çok diye çok ilgili değil açıkçası. Araştırmada Rauf hoca var kendisi biraz terstir ama iyi doktordur sıra bulabilirseniz onu öneririm. Übeyt Akçin’ de çok iyi bir doktordur fakat kendisi direkt sezeryan düşünmüyorsanız kontrolleri ona yaptırın doğum için devlete gidebilirsiniz kendisi bir bahane bulup sezeryan doğurtuyor çünkü. Ama alanında çok iyi bir doktor ve detaylı ultrason için Rauf’a sıra bulup saatlerce hamile halinizle orada bekleyeceğinize Übeyt Hocaya detaylı için bile gidebilirsiniz. Onun dışında Malatya’da çok doktor kalmadı depremden sonra