Merhaba arkadaşlar ben 18+3teyim ve ayrıntılı ultrason zamanım yaklaştı. Devlette takip ediliyordum ama doğumumu özelde yapmaya karar verdim. Doğum paketleri hakkında bilgisi olan var mı? Ayrıntılı usg, şeker yükleme testi kan tahlilleri vs doğum paketine dahil oluyor mu yoksa bunlar içinde ayrıyeten mi ücret ödüyoruz?