bende 4 ay önce normal doğum yaptım orada normalde muane olduğum doktorum Gökhan gölcüktü ama o zaman nöbetçi kimse o ilgileniyo oradaki ebeler ilgileniyo bana o gün Sevgi Şenol denk gelmişti.
Doğumhaneye sizi geçirdiklerinde zaten odalar tek kişilik üstünüze rahat bişi giymenizi istiyolar ve yanınızds kim kalıcaksa kadın refakatçi onu alıolar sadece. Sizi nstye bağlı bi şekilde orada yatırıolar. Bana denk gelen ebeler Allah razı olsun iyilerdi evet gelen giden açıklık için alttan muane ediyor o can yakıcı oluyor o sırada ağrı oluyo bana denk gelen ebeler den birisi sağolsun pilates topu bulup getirmişti çok rahat etmiştim ve olabildiğince eğer ebeler izin verirse hareket etmek istediğinizi dile getirin. Ve nacizane tavsiyem bağırınca gücünüz kesiliyo doğum sırasında ıkınmaya bebeğinize kavuşmaya odaklanınca çok güçlü ve hızlı bir şekilde yavrunuza kavuşuyorsunuz. Benim doğumumda çok çabuk olmadı ilk olduğu için öğlen 1de suni sancı takıldı gece sancılarım arttı gece 2:25 geçe tam açıklıkla 2:35 geçe 10 dk içinde kızımı sağlıkla kucağıma aldım. Sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. Güzel düşünün güzel geçsin su gibi aksın doğumunuz