Oby Merhaba güzel anneler ve güzel anne adayları 23+2 hamileyim şeker yüklemesi ne zaman yapılır ve gereklimidir hangi durumda şeker yüklemesi yapılır ilk hamileliğim de kontrol zamanımızı bekleyemedim sormak istedim🙈
Ozge1008 Oby ben 24. Haftada yaptırmıştım. İyiki de yaptırdım en azından içim rahat. Yaptırıp yaptırmamak herkesin kendi tercihi tabiki🤷🏻♀️
Bettby Oby 24-28 haftalar arası yapıyolar cnm ama ben yaptırmadım yaptırmam da, açken şekerini ölçtür sağlık ocagında sonra yemek ye bi saat sonra da tokluk ölçtür ,bitmiştir, gereksiz yere bebeklere o şekerleri içirmenin bi anlamı yok
Reykzy Oby hamilelikte fazla kilo alındıysa ailede şeker hastası olan varsa kesinlikle yapılmalı senin yaptırma zamanın gelmiş canım
Shrrife Oby normal gebelik şekeri açlık ve tokluk kan değerlerinden öngörülebilir. Fakat gizli şeker varsa yükleme olmadan teşhis konulamıyor farkedilmiyor yani. Ailede şeker hikayesi varsa direk risk grubundasın. Ve şeker varsa teşhis edilmediyse bebeğin ve senin için Allah korusun ciddi sağlık sorunlarına neden olabilir. Herkes çok zararşı diyor ama yediğimiz domates bile zehir. Tek seferlik şeker yüklemeainden hiiiç bişey olmaz. Doktorunla istişare et 😊
enfla bn yaptırmıcam kım yaptrdıysa yaptrma dedı. doktorlarda ıkıye bölunmus . şüpheli şeyden ızak dırurum hep
Zulubik İçin rahat olsun istiyorsan normal Bi şekilde önce açlık şekerini daha sonra da tokluk şekerini ölçtür, glikoz içmeden. Çıkan değerler zaten bir fikir veriyor. Glikoz yokken şekerin yüksekse zaten risk grubunda sayılacağı için beslenmene dikkat etmelisin.
Melekturkann Ben 2 gün önce yaptırdım. Ki yaptırmayı düşünmüyordum ama gebelikte önemli birşey bu tarz şeylerin cevabını burda aramayın bence siz kendiniz araştırın doktorunuzla iyi bir şekilde konuşun açıklamasını yapsın size,burda biri der gereksiz der yaptırma biri der yaptır bu tarz şeyler bizler gibi tibbi bilgisi çok iyi olmayan insanların karar vereceği şeyler değil. Yaptırma derler sende yaptırmasın sende yada bebeğinde Allah'a korusun şeker çıkar ki dediğim gibi bu önemli birşey işte o zaman uğraş dur. Ben yaptırdım pişman değilim. Hiçbir zararı yok ki şükürler olsun bir sorun yok,çünkü şeker ailemde irsi birşey annemde falan bende de olabilirdi. Yani uzun lafın kısası doktorunuz sizi güzel bilgilendirsin😊
Sara91 Anlamiyorum doktorla doktorluk yapiyo bazilari. Yaptirmani isteyecekse yaptirmalisin. Tibbi bilgimiz doktordan cok olamaz heralde. o zaman hic bir tavsiyesini yapmasin hamileler doktorlarin. Dktor kim ki😒
enfla https://www.google.com.tr/amp/s/www.kocaeligazetesi.com.tr/amp/haber/1307040/tjod-prof-dr-osman-muftuogllu-icin-de-meslekten-men-karari-isteyecek-mi