Seyma190623 Kızçeler erken mi bilmiyorumm ama karnımda baloncuk patlar gibi bişi hissediyorum böyle orta kısımlarda göbek deliğimin hizasında
Cinarsaitinannesi Seyma190623 kişiden kişiye değişir artık yavaştan hissedebilirsin ben 14 haftalık hissettim iki hamileliğimi de
Mucizem2131 Seyma190623 bende bugün 14+5 haftalık hamileyim iki gün önce böyle rahim kısmının çok az üstünde elim öylesine karnimdaydi uzanırken arada kontrol ederim kendi kendime tesadüfen denk geldim böyle bişey pıt pıt hareket etti sanki ama gaz olmadığından da eminim
Pink29 Seyma190623 Olabılır ılk gebelik ben de 15.haftanın ortalarında hissettim ilk herkes gazdır dedı ama sonra anladım kı bebek hareketiymiş😀
Seyma190623 YuvarlanamayanPaanda bende kendimi öyle avutuyorum ama bu ara sürekli var gaz olsa rahatsız etmez mi beni? 😅
YuvarlanamayanPaanda Seyma190623 bilemiyorum canım benim 4 gebeliğim ama hiç o haftalarda hissetmedim bağırsak harektlerini daha net hissediyorsun o zamanlar
busebasaran06 Cinarsaitinannesi benimde öyle 14. haftada hissetmeye başladım ilk gebelik olmasına rağmen :) zayıflıktan kaynaklı mı acaba
Cinarsaitinannesi Seyma190623 çok az kaldı çok güzel duygular özellikle tatlı şeyler yedikten sonra yerinde duramıyor bebişler
Seyma190623 Mucizem2131 dimi insan öyle oluyo ama işte şüphe veriyo ilerleyen haftalarda daha net olur insallah
Seyma190623 busebasaran06 bilmem ama zayıf değilimm 70 kiloyla hamile kaldım 15 haftalık olduk ultrasonda da 1 hafta önde gidiyo oğlusumm etkisi var mı bilmiyorum ama
Cinarsaitinannesi Seyma190623 benimkilerde oğlandı erken hareket ettiler şimdiki hem cinsiyet belli değil hemde daha 13 haftalık