Mihrasina_ Kızlar ilk muayenemdi keseyi gördü ama yolk kesesi var veya yok diye bir şey söylemedi sadece 10 gün sonra embriyo ve kalp atışı için tekrar gel dedi görünmüştür demi ya şimdi durdum aklım ona takıldı
visnelicheescake Mihrasina_ Bazen doktorlar böyle ince detayına kadar konuşmuyor siz kendinizi stres yapmayın inanın o bile etkiler ben ilk kızımda 5+0′ hem bebeği hem de keseyi görmüştüm 2 hafta sonra da kalp atışı duydum .
mrs_mert Mihrasina_ 5te sadece keseyi gördü 1 hafta sonra gittiğimde yolk kesesini görmüştü. Bi de benim geç döllenme falan sayıldı. Yani daha vakti vardır içimiz rahat olsun
Mihrasina_ visnelicheescake evet doktorlar detay vermiyor ama işte anne olarak merak ediyoruz bizde umarım her şey yolunda ilerler :)
visnelicheescake Mihrasina_ amin canım inşallah bemde cuma randevum var 4+6 da kese gördüm 6+0 olacağım gittiğimde inşallah bebeği görürüm
Mihrasina_ visnelicheescake inşAllah görürsün canım sana söyledi mi keseyi gördüğünde yolk kesesiyle ilgili bir şey
peroksizom Bana da dediki çok küçük bir şey görünüyor orda 10 gün sonra kalp atışı için gel dedi Kese meşe yolk hiçbir şey demedi Bakalım hayırlısıyla görürüz inşallah
visnelicheescake Mihrasina_ Ben de öyleyim ya ikinci gebelik ama bakma her gebelikte ayrı bir şey oluyor
Mihrasina_ mrs_mert ay muhtemelen gördü de doktorlar ayrıntı vermiyor işte 10 gün sonra gideceğim bakalım inşAllah kalp atışı duyulur o zamana
mrs_mert Mihrasina_ kalp atışını da 8. haftada duymuştuk. Duyamazsanız bile panik yapmayın bekleyin her gebelik farklı geçiyor 😊