Aysedmr2 0melek0 ben anadolu hastanesinde burak kenar hocama gidiyorum. Çok memnunum. Doğum yaptırdığı arkadaşlarım da çok memnun kaldılar. Tavsiye ederim.
Fid26 0melek0 Anadolu hastanesinde Burak hocayi kesinlikle öneririm. Kendisine sezaryen oldum. Gebelik sürecim de çok iyi geçti. Çok memnun kaldım.
Fid26 0melek0 insallah siz de memnun kalırsınız ve benim gibi sağlıcakla bebeğinizi kucağınıza alırsınız ☺️