ikoniko Sat 5 Temmuz bat 31 temmuzdu 1 Ağustos beta 189 3 Ağustos başka yerde vermek zorunda kaldım 264.3 Doktor düşük olduğunu söyledi yarın tekrar vermem gerekiyor böyle olup da sağlıklı gebelik yaşayan var mı çok korkuyorum
Denizz44 ikoniko Umarım geç döllenme olmuştur normalde en az 2 kat düzenli artış istiyor doktorlar benimde azar azar arttı sonra düşüşe geçti kalp atımınıda duydum ama sağlıksız gebelikmiş demek ki 9 haftalıkken düşük yaptım
ikoniko Umarım LH testim 16 temmuzda güçlü pozitif çıktı yumurtlama muhtemelen 17sinde yerleşme kanaması da 28 ve 29 temmuzda oldu ama döllenmeyi bilmiyorum yarın ola hayrola bakalım