271025 Normalde reglim yarın, ama hafif bir ağrım var sol kasığımda ve azda karnımda birazda akıntım, çok istiyorummm. Her ay test yapıyorum 😔 ama hep umudum sönüyor.. Nolur dua edin bana canım anneler 🤲
Anneoluyorumm00 271025 ekran yansıması mi bilmiyorum ama sanki silik çizgi var gibi, yarın yine testi tekrarla canım inşallah vardır
cerensare 271025 benimde aynı böyleydi hatta bugün daha netse yarın daha silik olduğu bile olmuştu ama ilk idrar son idrar peş peşe bile olsa hep o silik dahi olsa çizgiyi görmüştüm sizde de silik ikinci çizgi gözüküyor gibi ilk 5 dakika içinde çıktıysa rabbim nasip ettiyse var gibi inşallah hayırlı haberler alırsınız bebiş vardır en iyisi kan vermek ama benim adetimden 5 gün sonra 68 ile öğrenmiştim idrarda çıkıp kanda çıkmaması da olabiliyor bi hafta kadar bekleyin takip edin sonra kan verin bence ☺️❤️
271025 Anneoluyorumm00 yaaa çok teşekkür ederim cevabın için evet fazladan test aldım yarın ilk idrarla yapcam 🥰 inşallah vardır. Ama aklımı kurcalıyor regle yakın böyle çizik görmek yalancı olabilir mi hiçbir bilgim yok ama çokta merak ediyorum bir yandan 😍
Anneoluyorumm00 271025 var canım pembe İnce bir çizgi, gözün aydın kuzum bir kan ver kesinleşsin 😍 inşallah güzel haberi alırsın
271025 Mariam1 kalp atışım hızlandıııııı gerçekten miiiii 😍😍😍❤️🤲🤲🤲 ne zaman kan testi vermeliyim pekiiii 🌸❤️❤️❤️
Mariam1 271025 bence hiç belkeme kan ver yioksa yıpratır acaba koyulaşır mi test pozitif net kanda çıkar
cansuvet 271025 bence hemen vermeye gidin anca çıkar 🫶🏼 ben görür görmez gittim çıktı. Bazılarında aylar da geçse çizgi böyle çıkıyor sadece kanda görülüyor :)
271025 Mariam1 o zaman yarın hemen sabah 9 da gideyim kan vermeye 🥰 çok heyecanlandım gerçektennnnn Allah razı olsun cevap için, içim rahatladı 🤲
271025 cerensare evet evet ilk 5 dk da göründü ❤️🤲🥰 inşallah yanıltıcı değildir umudum sönüyor hep benim ya dua ediyorum hep
271025 Mariam1 yaaaa çizgi görüyorum 😍😍😍🤲🤲🤲🤲 günün geçti mi peki Rabbim inşallah gönlüme göre versin inşallah
Mariam1 271025 Yok geçmedi çatlama 4 günü dayianmadim yaptım çizgi pembe ama telefonda fazla çıkmıyor kurudu sonra rengi biraz daha soldu
271025 cerensare amin Allah razı olsun ❤️🥰🤲🤲 öyle tabi kesinlikle umudu kaybetmemek gerekiyor ama çok üzülüyorum böyle görüp regli olunca