bsrkrts Merhaba 8 haftalık hamileyim tansiyonum günde 1-2 kere mutlaka düşüyor. Sürekli 9-6 10-6 falan ama birkaç kez de 8-5 9-5 falan oluyor hatta küçük tansiyonum 35-40 lara düştüğü oldu. Doktor normal dedi ama benim doktorum biraz rahat kafalı bir erkek😃 herhangi bir şeyin belirtisi olabilir mi yoksa herkeste olan bir durum mu? İlk hamileliğimde böyle olmuyordu.
Mommysangels bsrkrts Hamilelikte tansıyon düşüklüğü normal diyor doktorlar yani benim denk geldiklerim diyeyim😂 benim tansıyonum hamile olduğumdan beri hep düşük ilkinde benimde böyle değildi 😵💫
tnds Bugün bende kontrolde aynı şeyi sordum doktoruma, 5+0 haftalık ve tansiyon düşüklüğü yaşıyorum. Gebelikte düşük tansiyon normal zaten dedi, bol bol dinlenin önerisinde bulundu🌸