Sibelasln Kızlar iki üç gündür kendimi iyi hissetmiyorum hapşırık falan baya baya üşüttüm galiba bu süreçte midem falan da çok kötü doğru düzgün bir şeyler yiyemiyorum bebeğim için sıkıntı olur mu sizce ne yapmalıyım