Kızlar geçen hafta bugün muayeneye gittiğimde 1cm açıklığım vardı bugün tekrar kontrole gittiğimde açıklığımın 2cm olduğunu öğrendim. Neyse eve geldikten sonra lavaboya girdiğimde peçeteye turuncumsu pembemsi (emin değilim) bir akıntı bulaştı. Ne olduğunu çözemedim ama jelimsi kıvamda filan değildi ve çok minicikti. Bu nişan mı? Değilse ne? Nişansa ne demek oluyor? Doğum mu başladı? Sizin nişan gelince doğum ne zaman oldu? Sanırım kişiden kişiye değişiyor bu durum da. Mesela gündüz 1cm açıklığı varken aynı gece doğuma giren de var, 1cm açıklık ile bir iki hafta gezen (benim gibi) de var 🥲