Merhaba anneler bu gun hastaneye gittm normalde 36+5 haftalik hamileyim ama bebegim 2 hafta geriden geliyo ve kilosu da 2400 cumaya kadar kilo almasi ve gelismesi icin yapabilecegim bisey varmi sezeryan olma ihtimali oldugunu soyledi korkuyorum lutfen yardimci oluisnz