Kızlarım hepinize merhaba 29+4 hamileyim. Geçen hafta doktor açken gittiğimde kalp dopplerinde hafif damar direnci olabilir dedi ama yemek yediğimde düzeldi değeri. Perinatologa da gittim bir sorun yok o an damara bası yapmıştır kalbinde problem yok dedi ama kendi doktorum tedbiren 100 mg ecopirin önerdi her gün bir kez. Kullanan var mı bir sorun yaşadınız mı? Hareketlerinde hiçbir sorun yok perşembeden beri kullanıyorum.