Leontiine sedeff_98 ben Fetal DNA ile öğrenmiştim ama ultrason ile soruyorsanız yanılma payı çok yüksek olur ultrason ile doktorlar genellikle 16-17. Haftada ihtimal söylüyorlar 18. Haftada netleştiriyorlar
Meryemak sedeff_98 bana 12+5de tahminde bulundu 13 Ağustos ta gidicem tekrar 15+6 olucam gittiğimde inşallah sağlıklı hayırlı bir kız evlattır 🥰
gorkemakdmr sedeff_98 devlet takipli iseniz 16 hafta doktor söylüyor doktor detaylı ultrasonda netleşiyor
Arzu_uu sedeff_98 aslında belli olur cinsiyeti bu haftada bana 12+2 de söylemişti net olarak doktorum
burcukorkmaz35 Leontiine Fetal DNA ne zaman yapılıyor? Bir de özel hastane mi devlet hastanesinde mi yaptırdınız ?
Leontiine burcukorkmaz35 10. Hafta itibariyle yapılabiliyor. Devleti bilmiyorum ben özel firmalardan yaptırmıştım
Bulutlarda sedeff_98 bana 12+4 de erkek gibi dedi kesin söylemedi ama bazı doktorlar görüyor canım bide bebisin göstermesine bağlı