Aycann12 Selam kızlar haber veriyim dedim 8 martta BİM’e mama sandalyesi beşik alt açma bebek pike Bebek kamerası 5 li hastane çıkışı nevresim takımı kaçırmayın 😍 https://www.instagram.com/p/BuPEqLhhDew/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=vyxawha0n363 Linkini attım burdan bakabilirsiniz
Aycann12 Zeynep23 rica ederim 2 defa dur mama sandalyesini kaçırıyorum bi a 101 e geldi 1 de şoka bu sefer sabahın köründe kalkıcam 😃
Zeynep23 Aycann12 valla ben geçen yıl A101 den aldım beşik çok memnunum yeterli oluyo bu seferkine de bunu almayı düşünüyorum iyi oluyorlar