1sen1ben1debebek Kızlar bebişim bugün baya aşağıda hareketleri baya zorluyor aşağı tarafımda ağrıdan başka bir şekilde sızlama var sancı böyle bişey mi ilk gebelik anlam veremedim.Nefes darlığı yaşıyorum aşağıya baskı yaptıkça yalancı sancı falan olabilir mi
Melosss_16 1sen1ben1debebek gerçek sancıyı anlarsın belden kasığa gelir adetten daha şiddetli düzenli geliyor
Ozgekiz 1sen1ben1debebek kasılma şeklinde aslında sancı denilen şey. Karnın taş gibi oluyor kasılıp kalıyor, bir süre sonra rahatlıyor… Ağrılı bir şey değil ama çok sık olunca nefes almaya fırsat bulamıyor insan😊 kasılınca karnının şekli bile degisiyor
Selim_Alparslan 1sen1ben1debebek ikincisine hamileyim 45 gün kaldı her geçen gün yaşadığım doğum sancıları geliyor aklıma acı eşiğim ne kadar yüksek olduğu halde…
1sen1ben1debebek Melosss_16 o zaman bebiş aşağıda olduğu için belimde kasıklarımda ağrı yok aşağı tarafımda var🥰Teşekkür ederim canım
Gamze_recebim Zeynepemre Melosss_16 benimde iki gündür adet sancısı gbi sancım var bacaklarıma belime vuruyo 32 haftadayim acaba yalancı sancı mıdır sancı oldukça şeyim sızlıyor resmen yavaş yürüyorum Hereket bile zor ediyom sürekli adet gbi sancı oluyo
1sen1ben1debebek Selim_Alparslan benimde 57 gün var yatarken ya da durduk yere bebek tek tarafa toparlanıyor aşağı tarafım uyuşuyor bellş bi süre sonra geçiyor o an dayanamıyorum ama düzenli gelmediği için dikkate almadım pek😅Bebiş yaramaz biraz benim galiba.Sağlıkla al canım kucağına inşallah🙏🏻
Selim_Alparslan 1sen1ben1debebek benimde aynı şekilde canım bazen dağ gibi oluyor bir taraf eşimle hemen gülüyoruz 😅 zaten 33 34 ten sonra cok normal bu kasılmalar sancılar bebisin de bir işaret göndermesi lazım zaten gelmesi icin 😅
1sen1ben1debebek Selim_Alparslan bazen dağ gibi oluyor evet bazen de aşağı tarafımı biri ayağıyla ittiriyor gibi diyorum çıkıp gidecek herhalde 🥲Markete bile gidemez oldum valla dışarıya çıktığım anda iyice deliriyor
Selim_Alparslan 1sen1ben1debebek Sorma kuzu benimki de kuduruk ya 😅 ilk oglum daha sakindi ya 🤭 az önce kolunu yada dirseğini mideme vurdu resmen o ne dedim ya kaldırıyor böyle 😄 zaten midem falan yer değiştirdi gerçekten bütün organlarım kayboldu 😵💫
1sen1ben1debebek Selim_Alparslan yatıyorum şuan mide bulantısından kahvaltı da edesim gelmedi bugün bi tuhafım halsizim.Yoruldum artık sanırım😅ya da depresyon modu mu aktif benim bilemedim
Selim_Alparslan 1sen1ben1debebek Sıcaklardan bir şey yenilmiyor canım smoothie ya da meyve tarzı yapıyorum ben kahvaltıyı bazen