Yelizarvs 37 haftalık hamileyim dün gece ağrıdan uyuyamadım nefesim çıkmıyor burnum tıkalı hafif boğazım da ağrıyor evde doğal yollarla iyileşmeye çalışıyorum antibiyotik kullanmak istemiyorum son haftalar malum ama sabahtan ateşim de çıkmaya başladı bir türlü düşüremedim korkuyorum da önerisi olan var mı
buseb95 Kuzum bol bol su, ılık duş, klima açma ve gerektiği zamanlarda parol alabilirsin. Lütfen bol bol dinlen.