Merhaba canım anneler.. 16 haftalık gebeyim ve 3.5 yaşında birde oğlum var aslında gayet normal akıcı konuşan bi çocuk ama 2 3 aydır bazı kelimelerde takılmalar yaşıyoruz şuana kadar gözlemliyordum ancak bir tık artış olduğunu hissediyorum ve panik olmuş durumdayım. Ne önerirsiniz bu durumda yaşıtlarıyla iletişim kurması, kreş iyi gelir diyenler var siz çocuklarınızı kaç yaşında kreşe yolladınız?