Yaklaşık 3 yıldır cipralex kullanıyordum ve şu an 2 aylık hamileyim. Haliyle ilacı bıraktım.Bulantılarım çok şiddetli,yataktan çıkamıyorum, ruhsal olarak çökmüş durumdayım sürekli ağlıyorum, beynim bir şeylerin düzeleceğine ikna olmuyor. Hamilelik sğrecinde cipralex kullanan oldu mu lütfen yardımcı olun🥺🥺