Eda2834 Kızlar ben bebegimi renkli ultrasonda görmek istiyorum. Hangi hastanelerde var önerebilirmisiniz? İst pendkte oturuyorum. 20.24 hafta doopler degil yalnız herkes onu anlıyor ben normal ultrasonun renklisini kastediyorum???!!
Sibel33_34 Eda2834 yüzyıl hastanesinde bn doç serap hanıma gidiyordum sürekli bana renkli gösteriyordu. Kontrolun içinde yani
Sibel33_34 Eda2834 evet kaynarca galiba 130 oldu ücret diğer doktorlar 90 mı ne de serap hanım doçent olduğu için o fiyatt