Ulkuesra01 evet bazı 14olmasida gayet normal umarım temiz çıkar maalesef devlet hastaneleri insanlara olan muameleri genellikle öyle birazda şans işi ben mesela bı doktora gitmiştim herkes çok övmüstu ama kadın o kadar suratsizdi ki bana hiç bir bilgi bile vermedi konuşmadı bile muayene etti çıktım insanın birşey sırası da gelmiyor o şekilde