Bebeğim 27 günlük mamayla besleniyoruz sütüm yok ne yazık ki başlarsa vardı kesildi tamamen beneğim kabız ve gaz sancısı çok var anneannem ve annem ıhlamur verelim diyor tecrübeli anneler var mı daha önce bebeğine veren annemler bizim zamanımızda yeni doğana hastanede bile ıhlamur verirlerdi diyorlar ama 6 aydan önce böyle şeyler verilmiyor diye biliyorum sadece doktorumun tavsiyesiyle zeytinyağı ekliyorum mamasına ama o da bir işe yaramıyor ne yazık ki çok gazlı ve sürekli kabızlık çekiyoruz hiç uyumuyor sabaha kadar bebeğim masaj yapıyorum her şey yapıyorum fayda etmiyor