Sinemgull Selam kızlar nasipse ocak sonu şubat başı gibi doğum yapacağım. Giyim konusunda sizce nasıl bi alışveriş yapmalıyım? Tecrübeli olanlar yada benim gibi doğumu kışa olupta hazırlık yapanlar var mı? Neyden kaç adet alınmalı?
emirmom Sinemgull ilk bebekten çok kıyafet var henüz cinsiyeti öğrenmedim öğrenince çıkarıp evde olanlara bakicam ona göre eksikleri alicam çok abartmayı düşünmüyorum kış olacağı için zaten evde olur ve kundakta o yüzden çok kalın kıyafetler de almam
Deletedmom_297 Sinemgull son aylarda yap bence canım bazı bebekleri kilosu çok oluyor o bebeklere 0-3 ay giydiremiyorsun 3-6 ay alıyorsun elinde patlamasın o yüzden kıyafet alışverisini son aylara bırak bebek arabası ana kucağı aldık biz şimdiden yani cinsiyet gerektirmeyen eşyalardan başla derim