İki gebeliğimde de ağırlaştığım dönemler kış ayında geçti, doğumlarım mayıs ve haziran başında oldu. Açıkçası sıcaklık olarak çok rahat geçirdim ama gönlümce çıkıp yürüyüş yapmak bile sorun oldu çoğu zaman.
Yazın sıcaklar daraltır mıydı bilmiyorum ama denize girme, bir sahil kenarına gidip nefeslenme iyi gelir miydi diye düşünüyorum.
Sizce yaz hamileliği mi daha iyi, kış hamileliği mi?☺️