Gul1935 Haftaya gireceğim 3 gün sonra. Fakat o kadar ağrım var ki size anlatamam karnım göbeğim komple açıyor alt tarafımı söylemem bile istemiyorum sızlıyor resmen herkesin böyle mi acaba canım çok acıyor hareket etmek istemiyorum. Oturduğumda yattığımda kalktığımda canım acıyor.
Talentedmom Gul1935 evet bu haftada benim de ağrılarım artmaya başladı şuan 37+4 kasılmalarım çok fazla neyse ki doğum cuma olacak az kaldı
Elifmehmetemin Gul1935 aynı durum bende de var canım hareket etmek ölüm geliyor artık bugün 37+3 oldum doktora gidicem serklaj dikişlerim alinicak bakalım sonrasında bebeğim ne zaman gelmek ister sağlıkla afiyetle gelsin de artık bakalım 🤲👼
Elifmehmetemin Gul1935 aynı durum bende de var canım hareket etmek ölüm geliyor artık bugün 37+3 oldum doktora gidicem serklaj dikişlerim alinicak bakalım sonrasında bebeğim ne zaman gelmek ister sağlıkla afiyetle gelsin de artık bakalım 🤲👼