Bebisbg34 bugün tam 27 haftalık olduk. Randevum vardı sordum doktoruma. Karnım sertleşiyor bazen saatte 2 kere olduğu oluyor, bazen günde 3-4 kere oluyor dedim. 5-10 dakika aralıklara düşmediği sürece normal dedi. Kanama veya suyla eşlik ederse kesinlikle gel dedi. Stres yaptığımda ya da magnezyum kullanmayı unuttuğumda daha fazla oluyor.