1kovakizi Ben de kıza benzettim ve öyle hissettim :) ben de 16+1im ve bugün cinsiyet öğreneceğiz inşallah sağlıkla gelsin bebişlerimiz ☺️
Cnsuozclk Hilal6161  Asena6532 hayırlısı olsun hakkınızda inşallah sağlıkla olur her şey