gizemozel22 Eskişehir Acıbadem- temmuz ayı itibariyle 2800 TL civarı oldu muayene ücreti. Küsüratını hatırlayamıyorum
1kadercee gizemozel22 memnun musunuz çok pahalı geldiği için Eskişehir şehir hastanesine gittim ben de.Doğum paketi içeriği çok içime sinmedi
ceylanyldzz masalim35 bende ege universitesine gidiyorum özel fiyatını sorduğumda 800 tl dediler 2 ay önce 1.800 mu olmuş
Nzlbl ebehelinn merhaba memnun musunuz ve doğum fiyatı aldınız mı acaba ben de randevu almayı düşünüyorum da
ilkayizm95 Hercai117 Aysel Kamer’e gidiyorum çokta memnunum. Çevremdeki herkes onu önerdi. Daha hamile kalmadan doktoru hastaneyi ayarlamıştım :)
sedeff_98 bende izmir bucada buca tıp merkezine gidiyorum benden 1750 tl aldilar ama dogum dan sonra tüm ucretleri faturalandirip iade isteyeceğim cunkü haksiz kazanc sağlaniyor , cogu özel hastane bizi kazikliyor
sudekran sedeff_98 merhaba doğum paketi alıcak mısınız bende aynı hastanede bakılıyorum sormak istedim
sudekran nuraymommy sadece doğum için mi yoksa tüm testler ve muayne içinde mi aldınız fiyatı ben 80 bin ödedim hasteneye
sedeff_98 nuraymommy ben 50 bini gözden çıkarmiştim zaten dr a gore de degisiyor sanirim sizin dr kim
sudekran sedeff_98 ben doğum 11 muayne hakkı ve gebelik boyu yapılan tüm testler fotografmıs oda süslemesiymis hepsi dahil 80 bin ödedim hastaneye