Balbebek 19+3üz. Sag ya da sol kasıkta ara ara baskı oluyor zor yurutuyor dınlenınce gecıyor bu kasılma mı acaba??
kocisininprensesi Balbebek bebiş büyüdükçe baskı uyguluyordur annesi, eğer ağrı geçmezse ciddi bir şey olabilir. Ama için rahat etmezse bi acile görünürsün. Geçmiş olsun🙏🏻
Alyamom35 Balbebek kendinizi çok yormamaya çalışın aşağıda olabilir yada yorgunluktan olabilir. Doktoruna danışsan daha iyi olur 👍🏻
Balbebek kocisininprensesi tesekkürler yorum ıcın yani ara ara oluyor dınlenınce gecıyor ama yine de aklıma takılıyor ciddi bi şey olurda fark edemem diye🤔