Merhabalar
15.haftamdaym ilk haftalarda avokado kefir ceviz tüketmeye başladım sonra bulantılar başlayınca çok tiksindim bunlardan.Hala görünce bile midem bulanıyor vicdan yapıyorum bu üçünü yiyemediğim için. Geçiyor mu bu tiksinme hala geçmedi bende 😔