hizlivecocuku Melisssa3 iki gün oluyor bu şekilde yani cuma sabah 10 da verdiniz diyelim ilk kanı cumartesi sabah 10 da 24 saat pazar sabah 10 da 48 saat yani iki gün olmuş oluyor saatleri önemli tami cuma akşam verip pazar da sabah verdiyseniz yine normaldir
Tomriscvn babymom2026 Canım kuzum hayırlı olsun sağlıkla kucağına al banada dua edermisin hamişlerin duası kabul olur🥰
Melisssa3 Ebrulicik ocak ayında çatlatma iğnesiyle hamile kalmıştım mart ayında kalbi durduğu için kürtaj olmuştum sonra histerskopi oldum temmuz ayında tekrar denedik iğneyi hamile kaldım şükürler olsun sağlıkla ilerler umarım🙏🏻
Ebrulicik Melisssa3 Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip eylesin inşallah🤲🏻 Biz de bir kayıptan sonra bekliyoruz 7 ay oldu. Bize de dua edin ne olur🤲🏻 Hayırlı evlatlarla taçlansın yuvalarımız❣️
Melisssa3 Ebrulicik aminn Allahım sizlerede bu duyguyu en kısa zamanda nasip etsin kucağınızı boş bırakmasın🙏🏻