İlk muayenemdi beta takibi yapıyorduk kızlar geçen hafta 2 gün arayla 80-288-899 olmuştu sın tahlilden 4 gün sonra yani bugün muayene oldum üstten sadece rahim duvarın kalınlaşmış dedi alttan baktı ve keseyi gördük :) çok şükür 10 gün sonra bir daha gel dedi ultrasona görede 5+4 çıktı