Anneveogluu aa merhaba hayırlı olsun huzel günlerde kullanın
bende biraz önce post açtım size birsey sorabilir miyim
Benim başvurumda evrak teslimde yazıyordu bugun baktım doğum bekleniyor yazıyor bu onaylandı mı demek yani böyle yazıp reddedilme durumu var mı
Kaç haftada geldi size kaç hafta beklediniz
Gercekten ihtiyacım var