Baby_is_loading Kizlar sekerim vardi normal gidiyordu Simdi kendimi iyi hiss etmedim 219 cikti seker.sodaya limon sikip ictigimde dusuyordu ama bi etkisi olmadi.baska bildiyiniz bisey varmi?
TimuinMeliskdem Baby_is_loading yediklerine dikkat edersen çıkmaz arkadaşım öyle tavsiyeyle flan düşmez şeker bende de var insülin kullanıyorum
Baby_is_loading TimuinMeliskdem insulinde vurdum 10 doz.ama doktorum o aclik sekerini dusurmek icin demisti belki ondan inmiyor
melegiminannesi Bende hypoglisemi hastasıyım cikolata şeker yememeye özen gösteriyorum sende dikkat edersen cıkmaz sekerib düşürmek icinde tavsiye gerekmez ya insülin vuracaksın yada hapın varsa ondan içeceksin öyle limonlu soda bilmem ne daha beter tansiyonun da düsecek
Annesininmucizesi Canım bnde şeker hastasıyım sodaya limon sık iç bunlar hikaye öyle bi şey kesinlikle yok ne hamileliğin öncesinde ne de sonrasında ek insülin yap bn öyle yapıyorm yada o anki yiceğin şeyler fazlaysa fazla insülin yap bu kadar yükselmesin bi de bol bol su içiceksin başka bi şey yapamazsın çünkü yapcak bi şey yok 🤗